Студенттердің денсаулық жағдайы оқу процесінде олардың бейімделу резервтерімен анықталады.
Студенттердің білім беру жағдайларына бейімделуі әртүрлі нақты (оқу) және спецификалық емес (мінез-құлық, тұрмыстық және т.б.) факторларға байланысты фазалық сипатқа ие. Студенттердің бейімделу процесі күрделі және ұзақ оқу процесін көрсетеді және жастардың психикасы мен физиологиясының икемділігіне жоғары талаптар қояды.
Студенттік өмірдің жаңа жағдайларына бейімделудің ең белсенді процестері бірінші курстарда жүреді. Сонымен қатар, ата-анасынан бөлек тұратын студенттердің бейімделуі (жатақханада, жалға берілетін пәтерде) қиынырақ.
Бейімделу процесінде студенттер келесі негізгі қиындықтарды бастан кешіреді:
- оның өзара көмегі мен моральдық қолдауымен бұрынғы оқушылардың мектеп ұжымынан кетуіне байланысты жағымсыз тәжірибелер;
- мамандық таңдау мотивациясының белгісіздігі, оған психологиялық дайындықтың жеткіліксіздігі;
- мұғалімдердің күнделікті бақылау әдетінің болмауынан туындаған мінез-құлық пен іс-әрекеттің психологиялық өзін-өзі реттеуін жүзеге асыра алмау;
- жаңа жағдайларда оңтайлы еңбек және демалыс режимін іздеу;
- тұрмыстық жағдайдың өзгеруі және өзіне-өзі қызмет көрсету, әсіресе үйден жатақханаға көшу кезінде;
- өзіндік жұмыс дағдыларының болмауы, реферат жасай алмау, бастапқы дереккөздермен, сөздіктермен, анықтамалықтармен және т. б. жұмыс істей алмау.
Бейімделу-бұл белсенді әрекеттің алғышарты және оның қызметінің қажетті шарты. Бұл жеке тұлғаның белгілі бір әлеуметтік рөлде сәтті жұмыс істеуі үшін бейімделудің оң мәні.